Marselisborg Havn er ved at overgå til et nyt betalingssystem kaldet cWallet. Med det nye system kan du betale for ydelser i havnen vha. din telefon eller computer. Der vil løbende komme flere funktioner til, og med tiden vil det dække hele havnen. I begyndelsen vil du stadig kunne benytte dit tallykort, og du vil blive informeret, når vi skifter system på din plads.
Plads = stik
Med det nye system får hver plads sit eget stik, og derfor er det vigtigt, at du benytter det stik, som har samme nummer som din plads.
Adgang til cWallet
Når du tager ud at sejle i mere end 24 timer, skal du melde din plads ledig. Det kan du gøre via cWallet. Herfra kan du selv styre din plads via kalenderfunktionen.
Du skal gøre følgende:
Vend dit skilt til grøn.
Gå ind i kalenderen i cWallet og vælg din afrejsedag og din hjemkomstdag (se vejledningen herunder). Når du gør det, kan gæster booke sig ind på pladsen, mens du er væk, men ikke fra din hjemkomstdag. Derudover bliver din strøm sat på pause, indtil du kommer tilbage.
På havnekontoret trækker vi en ankomstliste ud af systemet, så vi kan se, hvem der kommer tilbage den følgende dag. Vi vender dit skilt til rød og beder evt. gæster om at finde en anden plads.
Hvis du er i tvivl, om du har gjort det korrekt, eller du kommer hjem før forventet*, kan du skrive en sms til vores rød/grøn-telefon. Nummeret er: 40477606.
*Systemet er endnu ikke gearet til, at du selv kan redigere hjemkomsttidspunktet i kalenderen i din app, hvis du fx kommer hjem tidligere end angivet, så benyt gerne rød/grøn-telefonen som backup.
Herunder kan du finde diverse guides til cWallet.
Hvis du oplever, at der er noget i guiderne, der ikke passer, må du meget gerne kontakte os.